.The_Bams.
//Miserable Bams !
ULAT BUAT HILANG MOOD :/
Friday 18 January 2013 | 03:00 | 0 Kaki Busuk !

annyeongg :) well hari ni serius penad -,- pagi kena pergi sekolah ambik segala sijil bagaii, then kena tunggu cikgu habiskan kerja semata-mata nak buku bank punya pasal --' cikgu buad 'nohinn' je but sokay paham kerja cikgu sebab pengetua dah baru, tadi junior sembang pengetua baru agak setereeet, haha naye lah kome, nasib aku dah habis -,- then pegi bank beli ID UPU , well tawu sebab apa beli awal..? sebab ada sumber cakap 17 JAN hari last, mau aku tak cuak gila krok krok kan --' then tanya miss 'bank' tu dia cakap bulan 4 habis, macam pfffttt kan..? tapi ada bagus jugak, at least dia membuadkan aku membeli number pin upu tu AWAL-AWAL -,- yang menyakitkan hatinya kat sini nak habaq maii kat hampa sumaa is lepas tu aku pergi lahh makan dengan chekpah and fasya, and you know what..? nasik paprik my favorite yang aku makan tu adaaaaaaaaaaaaaaa ULAT !!!!!!!!! can you imagine it..? keinginan untuk menyuarakan hak terpaksa dibatal sebab aku pernah tengok macam mana member kena just sebab air dia takda gula, so aku buad bodoh, hilang mood, stop makan, muka bengang, tapi perut lapar woii, dari pagi tak makan, rasa nak bakoorr kedai tu sampai musnah hancur lebur *over kan, nasib masih ada iman didada and takda keberanian pun sebenarnya nak buad macam tu, haha sembang aku reti lahh -,- well for me macam sepatutnya dorang check dah betul-2 barang yang dorang nak masak tu.. basuh betul-2 segala bagaii sayur mayur zayur dayur tu apa semua lah ! ni bila jadi macam tu menyusahkan perut aku ! tak paham yang aku lapoo, hilang putus semua nafsu nak makan, sampai ke malam tak makan, loya punya pasal, macam bongok kan :/ and lagi satu my friend order makanan for bungkus bawak balik and know what bila nak bayar and tanya pasal makanan tu dorang cakap lupa nak buad, pfftt kalau aku ni kejam lah dah lama dah aku suruh bala tentera pengganas boomm  kedai tu, padan dengan muka, tak pandai nak jaga hati pelanggan langsung kan :/ *kejam tak ayat ..? ayat je lahh yang boleh nak kejam, buadnyaa aku tak mampu, haha -,-  dah stop merapu pepanjang bukan orang baca pun pepagi ni *seret kambing* godbaii readers :)

bam's : buad 'nohinn' is buad tak tahu -,- and ulat takdelah comel macam gambar atas tu, sekadar hiasan kang geli pulok haha  -,-