.The_Bams.
//Miserable Bams !
Happy Birthday To Me :)
Monday 18 March 2013 | 11:06 | 4 Kaki Busuk !

happy birtday to me, happy birthday to me, happy birthday to me......... happy birthday to me -,-

*tiup habuk* fuhhhhhhh ! ohh well hari ni 19 march birthday bam so please wish ! haha .. okay sekarang dah genap umur aku 20 tahun and aku rasa angka 2 tu agak tua untuk aku sebab aku rasa muka aku macam babypesh lagi *k pelis baling bangku , haha just hope tahun ni jadi tahun yang much more better than last year and dapat apa yang aku nak for this year * i-phone and tab -,- , btw thnks dekat semua sayang sayang yang wish birthday tadi, aku sayang korang sangat sangat ! muah muah :** dear tom, thanks call and nyanyi lagu happy birthday to me, haha serius tak pernah ada orang buad before this, suara comel gitu, aceyh ! :D

and this from yayunk busuk manja, TyraMonster , thnks beby :**