.The_Bams.
//Miserable Bams !
Al-Fatihah.
Sunday 13 April 2014 | 05:26 | 0 Kaki Busuk !


kawan nyanyi lagu hindustan sesama waktu tadika, kawan dari kecik sampai besar sampai orang cakap itu pakwe waktu kecik :') , siap pinjam baju bagai, tak sangka kau pergi dulu :') Al-Fatihah untuk arwah Shafawi Abdul Walid (1993-2014)

aku rasa yang ditutup dengan kain tu mayat dia.


gambar-2 accident ni aku ambik dari facebook. kalau korang tanya macam mana boleh jadi, aku hanya boleh bagitaw arwah kena hempap dengan tiang elektrik and kawan aku bagitaw kepala dia hancur, ya allah tak boleh aku bayangkkan. Siap dorang bagitaw yang kengkawan tolong kutip otak dia dekat jalan, allahuakbar. Abang dia yang bawak motor tu, nak elak pokok tumbang tapi dia tak sempat nak elak tiang pulak jatuh lepastu. Abang dia parah jugak but selamat, now still dekat wad. Tolong sedekahkan al-fatihah dekat arwah kawan, awie :')

p/s : aku nak letak gambar dia tapi tak sampai hati.