.The_Bams.
//Miserable Bams !
TERluahan TERhati TERperasaan :'D
Saturday 28 July 2012 | 01:30 | 0 Kaki Busuk !
12.43 AM  mase menaip entry nie --' disebabkan ketidak mau-an ketiduran, ditambah pulak dengan kegelisahan untuk mengambil test MUET *killing test esok , di bahagi darap pulak dengan kelaparan yang melampau so dengan segala reasons di atas maka terbit lah sebuah entry yang diberi title oleh si bambam ni LUAHAN HATI DAN PERASAAN --' atetete over pulak aku nie --'

so hummm about crush *tak abes-2 mende same, org dah naek mnympah zaty membace nyer, me : err do i look like care *troll face* haha , dear you :) okay now kita dah rajin text-2 bagai kan *happy* but mcm mane nak onest dgn you yg actlly minah sorg nie minat dekt you :3 , takkkan tak nmpk-2 lagi kott, nak kate bute, celik je aku tengok --' *sorry awokk* haha, mgharap sangat yg you takde sape-2 lagi dlm hidup tu *cewoh ayt nak membunge saje --' , yess dear you, for onest aku betoi-2 nak kau tawu yg kau tu dah TERstole heart aku :3 , so org ckp jrg si tukang stole ni kasi balek ape yg dorg dah stole :') *phm idok mksd aku tu..?? mean aku nak kau smpan and jage hati aku , see and read this short story yang aku rse gile cool and sgt bermakne :')


# the short story above aku amek dari my sygs Neesa :')

dear you, i do want you to steal my heart but please dnt make it hurt :') hee, the happy moment kalau kau tawu yang kau tu lahh org yg aku cop as my crush :'D just umm, aku just boleh keep silent silent silent and silent, know why..? because aku rase kau aggp aku as a friend je --' *alahaii sedih :'D , kan bagus kalau aku ade some spirit so that aku boleh jerit kuat-2 " HEY LU, WA MINAT LU NIHH !! LU PERASAN WA DEPAN MATE LU NI BOLEH DOKK..?? !!!! " mau kena baling dengan periuk belanga dari mak aku dengan tambahan makian "gila gatai anak aku nie --' , haha , dear awak i do really admire on your attitude, and your own :') , just hope one day kau perasan yang selama ni aku dok usha ke jau sebab aku suke tgk org yg aku suke damnn muchh gilaa babengg :'D , okay i thnk i should stop here, already 1.30 AM , kang tak bgn sahur pulak nayoo, dah menjawab MUET dalam kelaparan, prays for me :') amin..

*p/s : hope boleh dapat band 4 , do well zaty, insya allah :')