.The_Bams.
//Miserable Bams !
GIRLFRIENDS ❤.❤
Saturday 19 January 2013 | 19:30 | 6 Kaki Busuk !
assalamu'alaikum :) hey readers.. well tawu nak tadi tengok cite hindustan tv3 tu and for your info boleh pulak aku gegeh menangis tak tentu pasal -_- gilaa sumpah sedih habak hangg, pasal pengorbanan seorang ayah dekat anak, teruk giloo nangis sampai merah-2 hidung, hewhew dah stop pasal hindusetann, actualy nak share pasal semua gilrfriends-2 kita dekat awak semua :D since i'm 7 till now 20 -,- *aku tua woii, dorang lawoo serius sembang dan aku comel, kbhaii haha jumm ushaa bawah :)



NUR SYAZANA BINTI SULAIMAN  , well she's my bestie since i'm 7 years old :') gila rapat sangat.. well bebudak kan.. ingat lagi waktu lepas rehat mesti akan bukak tudung then tudung campak bawah meja.. haha comel kan kitorang -,- bila ustaz tanya mana tudung, jawapan bawah meja, panas lah, kotor lah, rimas lah.. macam-macam alasan kan :') dulu waktu sekolah rendah wajib lah main lawan pemadam kan, hobi kitorang tu, tak sah kalau tak main sehari, rasa macam comel kan, haha lepas habis darjah 6 terus tak jumpa sebab zana pindah rumah, sedih :'( nasib jumpa balik tu pun dekat fesbuk and still contact till now :') Apa yang comel dekat dia is : HER FINGER sebab ketot je haha, comel-2 and kecik-2, rindu taw nak picit-picit jari comel zana tu :') , hope dapat jumpa lagi lepas ni, zana me love you :*
NOR ATHIRAH BINTI ISMAIL , the craziest bestie that i ever had ! kitorang rapat since form 2 , kira macam akhir tahun form 1 maybe.. form 1 tak rapat sebab tyra ni sombong nak mati -_- *baling trektarr* haha lepas tu bila dah rapat, sekepala mula lah nak menggegeh tak tentu pasal, usha senior tu senior ni.. dekat sekolah berkepit macam maknyah dapat anak ikan uolss -,- buad benda gila sesama, sharing is lesboing bersama, ketawa bersama, menangis bersama *turn on aku anak ayam -,- #eh sampai form 4 still duduk sebelah sebelah.. andd humm tulah disebabkan manusia-2 yang takda otak, boleh pulak kitorang gaduh.. tu pun lepas aku pindah sekolah -,- macam tayikk kan :/ gila sedih nasib lah menda tu settle balik, aku beruntung pekk sebab dapat kawan macam mu, aku rindu kita kita yang dulu.. wempit motor sesama, sembang pasal jantan sesama, gosip, ngata ngumpat soh cakap kan, sape tak pernah buad bila dah sewel bertemu gila :') nak nangis pulak type ni, *gedik tak :'/ demnn miss, haha dah berjele pulak pasal mu ni.. okay nak mengaku wa cayunk lu, muah-2 :*




NAZATUL ATIKAH BINTI ABDUL HALIM :') well tikah.. rapat lepas abis trial pmr kalau tak silap kan tikah -,-.. even kitorang lain lain kelas masa form 3 .. lagi buad aku rapat dengan tikah sebab kakak tikah kawan pulak dengan kakak sedara aku.. petang-2 lepak sesama kan.. rindu weyh macam tu :') kita sembang kita, dorang sembang dorang :') and rindu dekat ego merah kau tu, haha ,  dah lama jugak tak jumpa since dia dah masuk U ni, and me..? jadi penganggur kelas atasan kat rumah ni, kau haddoo..? aku rindu nak spend time dekat rumah kau lagi, dah lama nak tidur rumah kau kan, sembang dengan ibu, cita semua, dengar kau bagi nasihat yang ala-ala ibu tu, haha kay tikah aku rindu ibu.. rindu nak mengadu luah perasaan bagai :') and weyhh tak pernah lagi merasa rumah baru kau kan, plus tak pernah jejak pun -,- cadang dah banyak kali tapi sampai belum lagi -,- hmm last thanks sebab jadi teman sehati sejiwa  aku, iteww sayang awokk :'*

SITI AZIZAH BINTI ABDULLAH :) well siti , mula kawan since form4 sebab baru satu kelas kan, before ni, form1-form3 kelas lain.. lagi buad rapat is bila satu kelas tuition .. ingat tak zaman nakal kita weyh..? kacau budak comel tuition tu..? haha konon-2 nak ajar addmath bagaii, padahal nak usik sebab serius that mamat tu comel giloss kan XD lagi buad rapat is masa form5 kan..? bila kita selalu kena masalah disiplin sesama, pheww and org yang kita anti pon sama, haha, masa form5 lah macam-2 benda nakal buad, ponteng kelas, sound orang -,- kena tegur pasal celak, tudung, scarf bagai kan, masalah betul kita dulu.. well aku rindu nak share pasal 'him' kat kau siti :'( serius lama kan tak lepak sesama.. rindu sangat sangat dekat kau taw ! hmm aku sayang kau weyh, :*

NUR AMIRAH HANIS BINTI KAMARULZAMAN :) meet my keding :D haha well persahabatan aku dengan anis ni comel sikit , kawan disebabkan BERGADUH -,- LOL tak..? dah la gaduh sebab pasal loki-loki-2 pulak tu, siap dia call aku bagaii, mane dia dapat number aku pun tak taw -,- haha , memang aku anti betul dulu minah sombong ni, dah lah budak baru masuk, then nak serang-serang orang pulak dekat perhimpunan -,- haha tu lah masa mula-2 kenal si anis ni.. then aku tak taw macam mane boleh TERkawan pulak dengan minah sombong ni *sorry yayung anis :* , tawu tak, first time kawan dengan anis, ramai gila orang tak suka, well dorang kata buad apa kawan dengan budak teruk-teruk ni, and me : ' aku kawan semua org , bukan tengok perangai tapi tengok hati dorang nak kawan, tak guna kawan perangai elok tapi tikam kawan, right..? ' and now aku nak cakap aku suka gila dengan perubahan dia :') and plus aku rasa sekarang she's better than me :') thanks dear sebab sudi dengar masalah aku sebelum ni :') aku sayang kau lah keding :*


DALILA BINTI ROSLAN :) this is my bilewedd buncet ! haha well nak bagitaw yang dia ni tersangat sangat sangat lah mengada dan mengada sesangat :? *aku jujur ni dyla :'D , haha kita kawan since aku duduk sebelah kau masa first day pindah sekolah, aceceyh baik sangat masa tu, siap bagi timetable bagai, konon mesra alam lah tu, haha even kita kawan tak lama kan.. kalau tak silap aku kita sekelas 6 bulan je kan, then aku pindah sekolah lama balik disebabkan masalah yang pffttt tu, aku rasa kau pun tawu kan :/ kawan dengan dia buad aku jadi gedik sikit -,- yelah dyla ni gilaa punya manjanyaa, macam budak kecik, tengok muka pun tawu, ala-ala omeyh gitu *cehh puji ni, haha, ingat tak masa kau gastrik sampai muntah-2 tu..? aku risau gilaa sebab serius tak tahu nak buad apa *actlly aku geli muntah sebenarnye, then mintak cikgu hantar balik, and aku tetiba sakit sekali ikut kau balik rumah, nice tak perangai masa tu..? :D petang baru balik rumah pakcik aku and thanks dan sorry sebab menyusahkan masa tu :) and sorry jugak sebab sampai sekarang tak jumpa-2 kau lagi kan, hee sorry sayang, wa sayang lu lah buncet gedik ! :*

FATIN SYAFEEZAH BINTI SHAFIAII :) well i think for now just she yang paling dekat and paling rapat sekarang :') semua benda semua dia tawu, takda satu pun yang dia tak tahu.. she's a good listening, start berkawan since masuk Pra U 2011, so kira dah dekat 2tahun lahh kita kenal kan :) , semua benda wajib share, hewhew buad nakal sesama, kena marah sesama, ponteng sesama, pegi sana sini sesama, kaki tak suka datang sekolah sesama, haa yang ni wajib kan, sya tawu tak, first time tengok sya dalam kelas rasa macam why minah ni muka kerek semacam, ee please lah -,- haha tu lah yang aku rasa, but once dah kenal, haa amik kau dapat gelak lah kan, tak ingat dunia, okay lupa nak cakap, antara semua kawan-2 gelak dia paling comel and paling KUAT ! haha, well namapun FASYA kan, opcos lahh kena vogethevazz gitu, hewhew, well sya, thanks for everything sampai rasa macam kadang-2 aku ni terlalu menyusahkan pulak, ada problem je cari sya, hee soghii dear but serius thanks for everything and jada diri tu, jangan nak berait berkotak sangat lagi, haha and me love you :*




Kawan sebenar tu kawan yang boleh sesama buat benda bodoh sesama nak mati dengan kita. Bukannya dimasa happy ada. Masa sedih kau blahhh. Tu tayik nama dia. hahaha