.The_Bams.
//Miserable Bams !
FLAT CHEST
Saturday 13 April 2013 | 01:00 | 2 Kaki Busuk !
assalamualaikum, haii annyeonghaseyo :) rindu blog much, so bila balik rumah ni la peluang nak update blog kan, *hemohemo ohh okay this time tajuk agak sensitif but aku buad jugak sebab aku rasa follower aku 99% perempuan so i think it's okay to share :) flat chest if sape yang tak tau lah kan, aku nak kasi taw perempuan yang mempuyai dada yang agak kecil, bukan agak lah tapi memang kecik, kalau pakai baju besar senang cakap rata je weyh kat depan tu -,- so kat sini aku just nak share satu benda ni lahh, sedar tak sedar kalau salah sorang member kita yang macam ni, i mean yang flat chest ni, mesti kita macam selalu je nak bahan dia kan..? but korang fikir tak apa perasaan dia..? korang ingat dia nak ke macam tu..? tak pulak lah aku cakap dorang nak pulak besar gebadak menda alah tu kan just kalau korang tak sedar sindiran korang yang selalu panggil rata, takda pape, papan or whatever lah yang sewaktu dengannya buad dorang dorang ni kadang-kadang rasa rendah diri, malu and tak confident nak pakai apa for that 'thing', kenapa aku cakap macam tu..? sebab ME one of them , nak tawu cerita aku..?


okay waktu aku sekolah aku selalu kena bahan pasal benda ni, tak kira la member perempuan or lelaki, waktu sekolah aku like tak kesah sangat lah sebab aku memang tak suka besar-2 or macam nampak kan chest tu, tapi bila dah jadi manusia berumur 20 tahun aku and still kena bahan dengan family pulak, tu yang buad rasa macam rendah diri sangat.. ada yang cakap leper, buruk, nanti kawin kesian laki, ada cakap letak benda bulad bagi nampak, ada yang suruh minum tu ini, tapi MEMBAHAN, membahan like perli, it's hurt okay sebab aku dah besar and aku rasa MALU sangat sangat, kadang-2 aku rasa diri aku kekurangan gila as perempuan.. and pernah menangis jugak bila kena bahan teruk sangat kan just sebab aku seorang yang flat chest -,- so dekat sini aku nak cakap stop lahh weyh bahan golongan golongan flat chest ni sebab korang just buad dorang hilang keyakinan diri and rasa rendah diri sangat bila orang asyik bahan benda tu kan , korang kena paham semua perempuan nakkan kesempurnaan as perempuan but bila ada yang tak sempurna korang sepatutnya surpport bukan downkan dorang so dorang rasa selesa nak kawan sana sini, jalan sana sini without fikir pasal 'ketidakkesempurnaan' tu :) okay..? thanks for reading :)

p/s : sorry if kasar bahasa tu :* #nowdoing : baca conversation lama w faiz mahasan, imisshim :'(