.The_Bams.
//Miserable Bams !
"K-POPPER" Please Jangan Over. BOLEH..?
Tuesday 4 February 2014 | 06:16 | 0 Kaki Busuk !


Ehemm tajuk entry acah acah hot gitu kan -,- well just nak bagitaw dekat untuk awak awak yag terlalu taksub sangat dengan group-2 kpop ni, boleh tak jangan over sangat and tayang korang punya stupidast tu dekat public..? #ehh sorry if kasar kan -_- haha no lah i mean certain lahh dari kpopper ni macam terlampau over kayy. Well aku pun layan jugak korea korea ni, minat jugak but takde lah sampai nak maki manusia manusia yang tak minat dengan kpop ni. Just nak share, bila aku on jaa twitter mesti ada certain kpopper yang maki hamun, bash sana sini just because ada 'orang' bahan dorang punya bias *kay betul ke bias, gua pun kurang pasti -_- And to be honest mostly yang banyak dekat twitter ni semua peminat exo, korang panggil apa eh..? exoan..? exotan..? exoian..? haha ntah gua tak tahu -.- Dorang sedar ke tak yang dorang maki tu saudara sesama islam..? *cewahh mula lah nak jadi ustazah ni xD , i just dont get it, please lah jangan tayang that 'perangai' dekat public, malu lah kan :) Opss jangan lepas ni gua kena maki sebab entry ni sudah lah, gua pun peminat kpop okayy, tapi kpopper kurang tegar lah, haha Adiosss !!!