.The_Bams.
//Miserable Bams !
Si Boonceett Yang Kiutt :3
Tuesday 31 July 2012 | 22:30 | 0 Kaki Busuk !
okay see title yg omey tu :D ..? tngah bertweet and bermensi-2 * gila sakai bahasa mintak kaki --' ,dgn gurlprengg gua then sampai rase nak buad some like 'kutuk-mngutuk' die dlm entry nie , harharhar *evil laugh* well who is she..?? boncet sgt kah..? yang itu mmg tidak dpt di sangkal lagi, ahahahaha :D , but just yg tang kiut tu..?? *act memang pon *jeles 5saat* -,- ciss bangga beliau --' , stop talking then here we go :D

kay Form4 pindah sekolah dia, hari first tukar sekolah just like watdee kan :/ sape-2 pon sumpah aku tak kenal --' then dpt kelas 4 Science Bestari *kls first ah knon, haha, msuk kelas *muka baik* yg mase tu kalau tak silap aku kelas ckgu Nora for BM, dapat pulak duduk sebelah die --' *bangga tak aku dduk sebelah kau weyh..? haha, the first thing die kasi aku is TIMETABLE ! alahaii sygs kau pon kan, baek bebeno *muntah* , okay duduk dgn dia and with mai dekat tpi dia mmg like crzy okay, perangai like fisshhh, haha :D , paling penting is KAKI GOSIP yg agak-2 mintak kaki kalau si tuan yg kena gosip tu dgr, haha, well she adalah gurlprengg wa yang ke.... err *lupe :p,  mase dekat SMK Sri Iskandar dulu *nak type pon mcm nak taknak je name tmpat nie --' , hewhew, baik..? err ntah, kau baik ke dyla..? ade lah siket kot just tak boleh lawan baik aku lagi *angkat kening* tapi part kiutt tu memang tak boleh lwn lah kan, dia menang kott *kembang hidung tu* ingat lagi moment aku ajr kau for shoot ball mase PJ tu..? knon ak pndai sgt sebb shooter netball kan, haha *bangga 5saat* moment kau kasi air and kueh dgn bella mase aku dekat bilik sakit tu :') , moment aku smpai ikut SAKIT just sebab nak ikut kau balek umah, haha ni sumpah plg tak boleh lupe taw sebb ape...? sebbkan muntah hijau kau tu :p , moment yg pali aku benci is 1 kelas 4 SB 1 pggl aku 'MAWAS' just sebb cite "Zaty Dan Si Mawas", si Lyana Jasmay dgn si Kamal Adli belakon dekat tv3 mase tu , tmbah-2 si pendek aku ni, sampai sekarang dok pggl aku MAWAS ! demmnn beno, rase nak sekeh-2 je hotak dye :'D *see aku marah ni -,- , haha even just kenal for the 6months only **sebab pindah sekolah lagi --' tapi sesumpah sesheyal lah best kwn dgn minah pendek kiut sekor nie, haha *sorry sayangss :* ,well sygs babyboo, just nak ckp aku sayang kau like crazy okay #eh haha, and sure kau pon msti sygs aku like memuah kan, *please jgn ckp tak, aku ade bukti okay sygss :p

 *nie bukti, siap kiss lagi, hahaha >.<

okay dear sygs, aku rase cukup tu jelah kan kau dpt puji-pujian dari aku, kang lebih-2 kang nmpak sgt KETERPAKSAAN nye kat situ, haha :p, again aku REPEAT : WA SAYANG LU LAH BONCET KIUTT ♥♥  :* muah muah :* *usha the owner boncett kiut ni jom, ohh lupe the SEPET one too :D* scroll bawah :)

DALILA ROSLAN ♥
well kau memey sepet whoah --'
kuat makan tht why boncet tawu ! :D
gulrprengg wa cute kan..? *muntah* XD

*p/s : jgn nak kembang sgt bontot tu bace ni kay yayang :D  lebiuu *muah setepek :* :*