.The_Bams.
//Miserable Bams !
childhood :) puppy love ❤
Wednesday 19 September 2012 | 14:30 | 2 Kaki Busuk !
*fuuhhhh fuhhhh fuhhhh* alahaii penuh habuk -,- lame kay tak update belogg ni :/ well baru habis exam *atetete padahal minggu lepas dah habis dah , ayat kekaveran malas sebenarnye :p okay dengan bangga hati nak bagitaw yang disini saya Cik Bambam ponteng sekolah hari ni, harhar *evil laugh MySpace, ummm semua orang penah merasa zaman 'puppy love' kan..? well yeahh ! me too :p, puppy love is cinta anak hanjing *kay vodoe, cinta monyet kayy .___________. and now nak cakap yang ME dah start macam rase sayang dekat someone ni, *turn on lagu Aku Suka Dia* MySpacealaa shoo sweet dan menyampah rase nak baling botol kicap kat aku kan :D sayang tak bermakna cinta kan, sayang as a friend pon kira sayang kan :) i just don't know, memang sifat aku kot bile sayang dekat orang tu aku akan bagi ape yang aku ade kat die, alahaii --' macam sekarang, anything yang aku ade, aku bagi dekat HIM ni, lately macam sangat rapat kan :') semalam bagi cupcake dekat dia :p okay sweet tawu, tolong jeless :p , before ni bagi buku yang paling aku sayang dekat die :') he don't know that i love that book so much kay ! and so on tak tawu akan kasi ape pulak MySpace haha, yeah ! that is me :) show my love thru the thing that i have given to them :') *OhMyEnglish , bile dah start kasi barang dekat orang ni, tetibe teringat yang dulu pon penah buad macam ni, alahaii mula lah nak mengenang cinta lama nie .__________________________.

CINTA LAMA a.k.a PUPPY LOVE *teeeeeeeeetttttttttttttt, haha yeahh, bile dah buad semue ni, teringat dekat the old boyfiee MySpace, Iskandar anak lelaki Jalaluddin XD sama lahh, sekolah sama, salu jumpe :) me form5 mase tu and him form4, yeahh MUDA :p bukan sebab suke muda-2 but dah jodoh, aceyhh, haha even keTERbersamaan kami mase tu sorok-2 dari orang lain sebab me taknak pulak kelas tawu yang me kapel dengan junior --' alahaii malu kay, with him that time, banyak dah barang kasi dekat die, one of the things is coklat ! kasi dekat kawan die suruh kasi, alahaii same macam mase bagi cupcake dekat WAH semalam MySpace kasi dekat kawan die, beza just ez coklat and wah cupcake :p , still ingat mase die nak exam takde testpad, usaha lah pagi-pagi datang kelas die hantar testpad tu -,- how sweet lah konon mase tu kan MySpace, sekarang kasi buku dekat WAH mase die exam, alahaii kenape lah bende yang dulu macam ulang balek je rasenye --' ohh paling sweet is kasi komik yang cerita dalam komik tu same macam kitorang, eh ape yang same..? haha dalam komik tu kisah girl bercinta dengan boy yang muda setaun dari die, same lah konon mase tu, puii, haha, damnn miss that moment okay ! ohh paling tak boleh lupe is mase die nak pulangkan komik tu, me tengah menangis MySpacesebab ade kes dekat sekolah *saya murid baik tolong caye* , balek rumah die terus call and tanye why nangis bagaii, risau konon :p alahaii sweet je sebab sangat care taw :* , macam-2 benda dah share dengan die weyhh, so bile bende yang same ulang balek sekarang, errr --' ntah :p me just love him sekarang MySpace, opss sayang tak bermakna cinta kay ! REPEAT ! that all k bhaii ❤ MySpace

*p/s : later nak show pics sambut bufday dearest semalam, lot of funs :')